Tuesday, June 10, 2008

mannetu Passive Attack Saku plekkhallis


Sattusin eile kogemata Massive Attacki kontserdile Saku suurhalli.
Millegipärast oli seda soojendama kutsutud kolemuusikabänd Pedigree, aga seda vist sellepärast, et inimestel oleks aega koguneda.
Kohale läksin suurte ootustega, kuna pressikas lubas võimast lasashowd ja plaadist vingemat kontserti.
Võimas lavashow tähendas seda, et nad olid endale hankind lava laiuse ja umbes 2,5 m kõrguse led tabloo, mis töötas siis ekvalaiserina. Igatahes fotokat kaasa ei lubatud võtta vist sellepärast, et ei julgetud väljapoole seda "võimsust" näidata.
Millegipärast nad ei old raatsind ka endale suuri ekraane laenutada, et näidata suuremalt, mis laval toimus ja istudes nägigi vaid esinejate kontuure. Kummalisel kombel oli õues ukse all heli kvaliteet parem kui sees, sest väljas oli ka kõrgemaid toone kuulda. Et helimees on vist ise vana bemmivend, kes kõrgemaid toone ei tunnista ja heli oli sees nagu läbi padja. :D
Lubati küll uue plaadi uhkeid lugusid, aga ainsad säravamad lood olid neil Mezzianine pealt, nii et neid ma olin ka kuulnud. :D
Noh,võibolla kui ma oleks pileti ise ostnud, oleks ka mu motivatsioon suurem old, aga :D
Sry, et selline viu viu sissekanne tuli, ju siis ma pole kontserdi inimene ja Massive Attackist vaimustusin viimati ka keskkoolis. :D

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kahju kohe Sinust!

June 10, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Soe oled peast või? Vabandust tõesti.

June 10, 2008  
Anonymous Anonymous said...

hutt ja nala ma'i või :D

June 10, 2008  
Blogger evert said...

WTF ,haha

June 10, 2008  
Blogger Risto said...

armastus on pime :D

June 11, 2008  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007