Thursday, September 27, 2007

27.september - neljapäev - parimad blogid kaovad ära



Mulle tundub, et järjest blogid, mida ma hea meelega vaataksin kaovad ära, st et blogijad ei viitsi enam postitada. Tõnis, kelle blogi vaatamisest ma alustasin ei blogi ammu enam. Rivo ei viitsi lihtsalt enam, Supersnäp blogib aegajalt, Rein Purpur mõned korrad aastas, mõni on üldse ära kadund. jne jne. Vähemalt Sepp on kindlaks jäänud.Aron on nädalas blogija. Aga midagi on juurde ka tekkind nagu Punapea kroonikad ja veel mõned. :)

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jajah, "loll aga järjekindel" öeldi vanasti minusuguste kohta :)

September 27, 2007  
Blogger Risto said...

:D
kas just loll, aga blogosfääri populaarseim ... :D

September 27, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Purpur vist sepitseb uut raamatut... ju siis ei too blogimine piisavalt sisse, kuigi Klikivabriku reklaamid ilmuvad ka Purpuri blogis.

September 27, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Tihti jõuad väsinuna koju, silme ees must pilt ja Sa ei suuda kolmest järele jäänud unetunnist ühte blogimiseks kulutada näiteks. :D

September 27, 2007  
Anonymous Anonymous said...

See on veidi piiratud seisukoht, eriti kui vaadata, mis blogisid senini oled hinnanud.Blogosfääri populaarseimad on võrreldavad meedia populaarseimate, SL Õhtulehe ja Kroonikaga . Tõeliselt väärtuslik ei ole eales massidele peale läinud, mii et parimad blogid on täiesti alles ja tegutsevad.Siiras ja lahke soovitus - arene veel!

September 27, 2007  
Anonymous Anonymous said...

loll ja järjekindel

September 27, 2007  
Blogger Risto said...

kallis mina siit,
aitähh, et sa soovitad alternatiivblogisid, kuid ma siiski loen neid blogisid, mis mind huvitavad ja köidavad, kui ma leian põnevaid ja kvaliteetseid teisi blogisid (alternatiivblogisid), siis jälgin kindlasti ka neid. :)

September 28, 2007  
Anonymous Anonymous said...

"Thall shalt not stop liking a band just because they’ve become popular" - http://youtube.com/watch?v=yoN6XfyQsr4

enivei, mis ma tahtsin öelda - inimene, kes on hoiakuga "kõik meinstriim on pask" ei peaks soovitama teistel "areneda"

ja ei, mu märkus ei ole tingitud mingist isiklikust solvumistest, et kaudselt on minu bloog Kroonikaga ja SLOlehega samasse patta pandud. Kahjuks tal ei ole sellist külastatavust.
lihtsalt mulle on alati tundunud, et must-valged, kategoorilised väited on teadmatuse, nooruse vms. arenematuse tagajärg :)

September 28, 2007  
Blogger Risto said...

:)

September 28, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007