Monday, September 24, 2007

24.sept - esmaspäev - "hetero ja tahab midagi ilusat teha! ha-ha-ha"


Sattusin nv ühele koosviibimisele, kus juhutusin mõnda aega ainus hetero mees olema.
Ma ei salga, et ma tundsin end pisut ebamugavalt. :)
Vestluse käigus, kus selgus, et ma olen hetero ja et ma tahan ilusaid maju teha hakati naerma ja LP arvas, et ma sobin ehk ainult tugevusarvutusi tegema. :D
Edasist vestlust ma ei tahaks enam refereerida. :D
Aga põnev on taaskord tunnistada, et koos sinuga eksisteerib nii palju "paraleeluniversume,"millega sa enamjaolt kokku ei puutu.


Pilt on aga uue eesti rõivabrändi Errorist moeetenduselt ja pildil on siis kaks autorit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007