Tuesday, August 14, 2007

14.august - teisipäev - Ronk on surnud - võite kui on vähem kui on kaotusi




Heh,
tundub, et Ronk on lõpuks endale otsa peale teinud. Eelmine kord ta nõustus asja edasi lükkama, aga nüüd on ta erinevad kontod kustutatud ja telefon ei vasta...
Tundub, et nüüd on siis korras temaga, võlga ka ei saa talt enam kätte.
Olla miljonär ja teha suitsiid. Mismõttes, ma ei saa aru!!
heh, ;(
Nägin teda eile öösel unes, kus ta süüdistas mind selles, et ma olen tast rääkind.
Aga mitu suitsiidset sõpra sinul on?
Mul pole vist enam ühtki.

Nüüd jääb siis Vennaskonna "Eleegia" teema, et otsin igalt ristilt sinu nime, loodan et mul leidmata jääb see...


heh, aga pildil on üks plakat Berliini kultuuritehasest, Seniks kuni nimi leidmata.

12 Comments:

Blogger Tõnis Hiiesalu said...

päris segast paned siin täna... eleegia oli see ristilt otsimise laul... ja kes oli Ronk?

August 14, 2007  
Blogger Risto said...

jah, sul oli õigus.
Ajasin Eleegia teise looga sassi. Aitähh.
Aga Ronk on üks tartu sõber...

August 14, 2007  
Anonymous Anonymous said...

miks peaks miljonärid vähem suitsiidsed olema?
ega siis raha elu mõte pole...vähemalt minu naiivse arvamuse kohaselt.

August 14, 2007  
Blogger Risto said...

noh, mulle küll tundub ümbritsevat vaadates, et be rich and happy :P

August 14, 2007  
Anonymous Anonymous said...

siis olen ma sul kahe silma vahele jäänud, sest ma ei ole rich aga happy olen küll!

August 14, 2007  
Blogger Risto said...

:)
jälle olen ma millestki valesti aru saand. :P

August 14, 2007  
Blogger Laura B. Kass said...

Jah. Ning isegi heast välimusest ei ole mingit abi. Õnnelikud on ainult need, kellele on kohale jõudnud, et tuleb lihtsalt ise uskumatult lahke olla ning selle läbi vahvaid sõpru hankida.

Aga teistel teemadel.
Kui sul tuleb kunagi mõni kontserdimaja või muu avalik hoone projekteerida, siis paranda ükskord ometi see sajandeid kestnud viga, et naiste wc'd ei ole kolm korda suuremad, kui meeste omad.
Just lugesin lehest, et naistel pidavat lausa mõõtmetelt väiksem põis olema :P Lisaks läheb neil wc's kauem aega ka.

August 15, 2007  
Blogger Risto said...

:D
jajah, projekteerin naistele hiiglaslikud bideepaleed suurte peeglitega. :P

Aga jah, lahkus ja hoolivus viivad sihile. :)

August 15, 2007  
Anonymous Anonymous said...

täiesti lõpp, ma eile mõtlesin täpselt sedasama wc teemat! niiet risto, tee ära jah!
ps bideed pole ainult naistele:P

August 15, 2007  
Blogger Risto said...

mismõttes?
valgustad ehk? :)

August 15, 2007  
Anonymous Anonymous said...

uuri ise, arhitekt:P

August 16, 2007  
Blogger Risto said...

mis ma ikka uurin, siis nimetatakse mind perverdiks.
minu jaoks on bideed alati olnud mõistatuslik naiste pärusmaa.

Viimati mäletan, et ühes Barcelona korteris hoiti seal moppi. :D

August 16, 2007  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007