Sunday, November 19, 2006

19.now-pühapäev - võta näpust,



noh, mul polegi juba pikka aega nii seiklusterikast nädalavahetust olnud ja see kõik oli hea. :)
välja arvatud ehk see, et plaanitud luuleõhtule jätsid kõik mu sõbrad tulemata, ka need kes kindlalt lubasid. Tean küll, et ju siis see oli miskipärast hea, aga...
Aga noh, istusime Madliga kahekesi ja lugesime luuletusi. :)

Täna üks tüüp astus mu juure ja ütles, et tahaks muga intervjuud teha, ta on Nortelehest.
Hämmastav, aga edev nagu ma olen ei hakand tagasi ka tõrjuma, et suureks arhitektiks ma ju saada tahangi. :P

Käisin päeval rabas ja metsas velotamas, hea oli. peaks tihedamini käima. :)

2 Comments:

Blogger Mart said...

näh, jah, ei jõudnud pärale. tegemised lõppesid alles peale kaheksat ning asjaolu, et ma reklaami alles umbes kell neli lugesin, ei aidanud ka sugugi kaasa. :(

November 20, 2006  
Anonymous Anonymous said...

:P

November 20, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007