Monday, November 13, 2006

13.november - esmaspäev - vaata, mida soovid



Vaata ette mida sa soovid, need soovid võivad täituda.

Eile tahtis, et üks tüdruk, et ma ütleks, et ta on äge. Ma valmistasin end juba ette, et ütlen kõik mis vaja, aga ei suutnud. Mingi seletamatu vägi ei lasknud mul seda teha ja ma ütlesin, et tal pole viga, et ta on täitsa lahe, aga see kõik ei rahuldand teda.
Kõige lõpuks teatasin talle, et ta sõbranna on tast lahedam. Selle eest ma alles sain.
Naljakas, mis mingi nöökides öeldud lause võib põhjustada. "..
tell me lies, tell me lies, sweet little lies.."
Nüüd on muidugi kahju, mulle ei meeldi tülitseda, aga läks nii.
Noh, ja kõige enam saingi võtta selle eest, et olin süüdimatu.
Inimesed ei taha ausaid asju kuulda, nad tahavad ilusaid asju kuulda.
Irooniline ongi, et mind nimetatakse kahepalgeliseks otsekohesuse pärast. :D

heh, elada maailmas tunnetega on traagika, elada maailmas mõistusega on komöödia.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

äkki sa jääks oma blogis ikka fotode juurde? vähem jama..

November 13, 2006  
Blogger Risto said...

vist küll jah.

November 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

järgmine kord proovi komplimendina kasutada maagilist sõna "pandav"

November 13, 2006  
Blogger elina said...

vaata kui inimene on tõeliselt rikas, siis ei näita ta seda välja, sama mõistusega... Tõelised intellektuaalid ei korrutaks seda kogu aeg :D Niisiis tee omad järeldused. Ja ilus pole sa kah :D

November 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

so you stay open for new opportunities. it's a good way to mange your job career, to be sure to have the most suitable job. same for girls?

November 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

kas see on hea, et jalad fotolt nii välja jätta?

November 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

tegelikult on asi lihtsalt selles, et. inimestel puudub huumorimeel. ja kriitikameel on alaarenenud. ja enesekriitikat pole üldse.
miks peaks keegi küsima, et talle öeldaks, et ta äge on? kas siis on hea tunne, kui tead, et kompliment on välja nurutud? veider.
isegi tabav irooniline märkus v solvang on elutervem kui väljanurutud kompliment. vähemalt on tähele pandud midagi sinu juures. mitte üritada tähele panna sind sinu enda sõnade läbi.
böä. ei. vb segane jutt. lihtsalt inimeste veidrus üllatab.

November 14, 2006  
Blogger elina said...

ehee, näe kustutad minu kommentaare ka :D Ja armas pole ma ka enam, vaat kus ligu :D

November 15, 2006  
Blogger elina said...

lugu

November 15, 2006  
Blogger Risto said...

ei olegi ju, kibestunud oled :D

November 15, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007