Friday, February 29, 2008

Vabadussamba vastased, mis te virisete


Mu meelest on imelikud kõik need üle 4000 tegelase, kes nüüd järsku oma meelt avaldavad, et neile see sammas ei meeldi. Ja siis et ei meeldi. Mu meelest pole see ka teab mis saavutus, aga mingid tegelased valisid selle protsetuuriseeglite kohaselt välja ja seda juba üle poole aasta tagasi. Miks siis ei hakatud protestima? Kas nüüd hilja ei ole kui hakatakse kohe kohe asja teostama.
Kus te varem olite, või saab selle eestlasliku uimasuse kaela ajada, et algul ei saa vedama ja pärast ei saa pidama. :D
Et mis iganes ka oleks välja valitud, siis oleks mingi seltskond ikka vastu.
Alati on keegi vastu, seda enam, et algusest peale on osa inimesi arvand, et sammast ei peaks üldsegi tulema. Vabaduse kell tehti, aga sellest jäi ikkagi kuidagi väheks.
See on ometi modernsemas vormikeeles.

2 Comments:

Blogger m. said...

just minu mõte.

February 29, 2008  
Blogger Urmas said...

Ma olen 1 4000-st. Ja mulle ei meeldi, et selline sammas sellisesse kohta pannakse. Kus ma varem olin? Varem ei olnud mul võimalust oma arvamust avaldada. Mingid tegelased otsustasid? Minu arvates pidanuks selliseid asju pädevamad inimesed otsustama. Kuid jällegi, taolisi asju ei küsita ju minutaolistelt. Ja miks ma ei peaks oma arvamust võimalusel avaldama? žürii oli ebapädev ja see sammas on kole.

February 29, 2008  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007