Monday, February 06, 2006

esmaspäev 6-jaan.-päev pärast tartut ja kolmist


Laupäeval sai Tartus käidud ja kohtutud Emüsiga. Ettevõtmine oli suurepärane niikaua kuni sai vastu võetud vale otsusja ööseks tartusse jääda. Muidu polekski nagu väga hullold, aga nii 2 ajal sai kõigest kõrini, väsimus tappis, skoorimisest ei old juttugi, kõik lällasid ja magada polnud kuskil. Ole siis niiviisi õnnelik. :D
Jalutades öösel mööda näpistavkülma, lumeilusat ja tühja tartut ringi jõudsin savodi, kus elu käis nagu ikka. Pooljuhuslikult kohtasin üht nokastand head tuttavat, kes pakkus lahkesti oma tuba ja voodit, mille ma ka vastu võtsin.
Ning kui ma hommikul bussi peale sättisin, siis jõudis ta ka ise kohale :)
Kummaline koht see tartu. Iga kord seal käies mõtlen vähemalt paar korda, et mille pärast oli vaja sinna minna. Aga atmosfäär on seal lahe; seniseisev 19.sajand. Pole üldse imestada, et neile uued majad ei meeldi. Sina ka ei tahaks oma taluhoovi ju pilvelõhkujat :D

7 Comments:

Blogger titaliis said...

imelik on leida võõra võõrad mõtted ja mõista, sestet ma olin heigo koridoris...

February 06, 2006  
Anonymous Anonymous said...

kus pilte näha saab?
äkki tead teiste noorte arhitektide piltide linke ka...
mu pildid on tatimullis üleval.

February 06, 2006  
Anonymous Anonymous said...

risto. aga ütle et sa tuled veel ja veel tartu ja ööbid minujuures:)
ja mulle tartu meeldib. ja minaisaa aru tallinnast. ja nii vist ongi

February 06, 2006  
Blogger Thredahlia said...

hmm.. Tallinn ja Tartu... kas kasvavad nad ümber inimeste või inimesed ümber nende. mulle see 19. sajand igatahes meeldib :D

February 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

kell kolm tuleb muide esimene buss tartust :)
(useful information from person who understands you)

February 07, 2006  
Blogger Risto said...

kas kell 3 öösel liigub ka busse tartu tallinn liinil???
ehh

February 08, 2006  
Anonymous Anonymous said...

mhmh ;)

February 09, 2006  

Post a Comment

<< Home

----------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------
ajaveeb 2007